Het is bijna zover!

18 september 2016 - Amsterdam, Nederland

We gaan bijna op reis!

Dat op zich is al een klein wonder, want dit ging de afgelopen 2 weken niet zonder slag of stoot. Dik 2 weken geleden stonden we nog met Dirk en Sukeinah te proosten op het avontuur dat we tegemoet zouden gaan, een Afrika droom waar we al 2 jaar naartoe aan het leven waren. Kort daarna spatte deze droom uiteen daar Sukeinah slecht nieuws kreeg over haar gezondheid waardoor zij momenteel niet van de arts mag reizen. Twee weken van onzekerheid volgden, vreselijk. Nu na rotnachten en emotionele uitbarstingen gaat het iets beter met ons allen. Sukeinah gaat een traject in om zo snel mogelijk te herstellen en wij gaan onze Afrika droom bijstellen van 6 weken naar 4 weken waarbij we Zuid-Afrika zullen gaan overslaan en deze bewaren voor de volgende keer als Sukeinah beter is. Dan gaan we in de herkansing met z'n vieren en maken we er alsnog een onvergetelijke reis van!

Ondanks dat niks meer hetzelfde is en wij nog met zeer gemixte gevoelens naar onze reis kijken, hopen wij dat het toch een mooie reis zal worden met z'n tweeën. Dat we emo momentjes zullen hebben staat vast maar ook dat maakt een reis tot wat hij is, namelijk een onvergetelijke ervaring.

Hopelijk volgen jullie ons weer door het prachtige Botswana, naar de indrukwekkende Victoria Watervallen en door het ruige Namibië. Kortom door het paradijs :-)

Liefs,

Puck en Jan

1. Sukeinah:
    Hoi Jan en Puck,
    Het is jammer dat ons plan onze hold staat, maar ik kijk erg graag uit naar jullie belevenissen en we we gaan ervoor zo snel mogelijk ons avontuur met jullie ten uitvoer te kunnen brengen. Geniet van jullie vakantie dan genieten wij met jullie mee.
  2. Dini:
    18 september 2016
    Natuurlijk proberen wij jullie ook te volgen tijdens onze eigen africa dream . En voor Sukeinah en Dirk heel veel sterkte gewenst.
  3. Ans Blom:
    18 september 2016
    Hoi Jan en Puck ondanks alle emotionele dingen en dat de reis anders verloopt als verwacht ga er voor , de thuis blijfers zouden het niet anders willen wij leven mee.
    En ik hoop dat jullie gaan genieten dikke knuffel Ans
  4. Riet en Jan Blom:
    18 september 2016
    Hoi, natuurlijk gaan we jullie volgen. Zeker het was erg heftig de laatste weken. Suh en Dirk hou je haaks de komende tijd. Heel veel sterkte en ook jullie volgen wij. Wat in het vat zit verzuurd niet.xxx
  5. Daniëlle:
    Lieve Jan & Puck,
    Ik ga jullie zeker volgen. Maak er een mooie reis van.
    Dikke knuffel,
    Daniëlle
  6. Betty Griffioen:
    18 september 2016
    Hoi lieverds, het waren moeilijke weken en een zeer moeilijke beslissing om deze reis
    anders te laten verlopen, maar we hopen met elkaar op een gezonde toekomst met
    nieuwe reisplannen, vergeet ondertussen niet om te genieten van alles wat Afrika
    te bieden heeft, en we volgen jullie. Liefs Betty
  7. Betty:
    19 september 2016
    Ondanks alles toch n hele fijne en mooie vakantie ik ga jullie zeker volgen. Heel veel plezier grtj. Xxxx
  8. Marjolein:
    21 september 2016
    Puck, wat heb ik allemaal gemist tijdens mijn vakantie?! Wat een veranderingen allemaal. Zal heftig zijn maar ik hoop toch dat jullie er een topreis van gaan maken!
    Ondanks alles toch een hele mooie reis gewenst en ik volg jullie!
    X
  9. Nancy:
    27 september 2016
    Ik ga jullie zeker volgen! Wanneer gaat de reis beginnen? Collega/vriendin gaat eind oktober naar Botswana. Met haar ga ik volgend jaar weer naar ZuiD Afrika.
  10. Dirk:
    10 oktober 2016
    Hoi luitjes , ik weet zeker dat dit een geweldige reis gaat worden ga er heerlijk van genieten . Ik kijk erg uit naar jullie avonturen